بانک آگهی

فرصت های طلایی برای تبلیغات انواع محصولات و خدمات

  

فرصت های طلایی برای تبلیغات انواع محصولات و خدمات

 

 

فرصت های طلایی تبلیغات چیست؟

در این مقاله به فرصت های طلایی تبلیغاتی اشاره میکنیم که به طور خاص امکانات و مزایای فوق العاده ای برای کسب و کارها و برندها فراهم می کند. این فرصت ها با استفاده از فن آوری های جدید و سایت ها و شبکه های تبیلیغاتی مختلف به دست می آیند در ادامه به برخی از فرصت های طلایی اشاره می کنیم.

 

فرصت طلایی برای تبلیغات

 

در این مقاله می آموزیم:

1- انواع تبلیغات

2- راهکارهای موثر تبلیغاتی

3- اصول تبلیغات در اینترنت

4- نحوه جذب مشتریان جدید

5- تحلیل بازار مخاطبان

6- انتخاب روش های تبلیغات مناسب

7- بهبود محتوای تبلیغات

8- استفاده از روش های نوین

9- بهبود تجربه کاربری و افزایش نرخ تبدیل

10- اهمیت تبلیغات

11- انتخاب پلتفرم تبلیغاتی مناسب

 

اگر به این نتیجه رسیده اید که تبلیغات برای توسعه کسب و کار شما اهمیت زیادی دارد در این مقاله با ما همراه باشید، نسبت به بودجه خود روش های تبلیغاتی زیر را انتخاب کنید:

1- تبلیغات تلوزیونی

2- تبلیغات رادیویی

3- تبلیغات بیلبوردی

4- تبلیغات اینترنتی

5- تبلیغات اپلیکیشنی

 

بسیاری از انواع تبلیغات دارای هزینه های سرسام آوری هستند مانند تبلیغات تلوزیونی و بیلبوردی اما امروزه با افزیش رشد میلیاردی کاربران اینترنتی، تبلیغات در اینترنت به صرفه تر بوده و می تواند نتیجه عالی را منعکس کند. در ادامه بهترین روش های تبلیغات در اینترنت را به شما آموزش می دهیم.

در اینترنت روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که می تواند نیاز شما را در جذب مشتریان جدید رفع کند و خدماتی به روش های گوناگون ارائه می شود که در نهایت به جذب مشتریان تبلیغ دهنده منجر می شود که معتبرترین آنها شامل موارد زیر است:

تبلیغات در گوگل ادز و بینگ ادز

 

سرویس تبلیغاتی گوگل google ads

همه ما میدانیم دیده شدن در صفحات اول گوگل یعنی افزایش فروش و جذب مشتری هدفمند، خدمات گوگل ادز در ایران تحریم است اما شرکت هایی هستند که با دریافت اکانت گوگل ادز از این شرکت ها می توانید به این خدمات متصل شوید مانند شرکت g-ads  یا افراک خدمات این شرکت ها ارائه اکانت اختصاصی یا مدیریت شده می باشد. در اکانت اختصاصی مدیریت کمپن های تبلیغاتی به عهده ی شما می باشد که باید دانش کافی برای ساخت انواع کمپین های تبلیغاتی داشته باشید. اما در اکانتهای مدیریت شده مدیریت کمپین تبلیغاتی به عهده ی خود شرکت است که فقط از شما موضوع تبلیغات و کلمات کلیدی پیشنهادی شما را دریافت میکند و با توجه به درخواست شما، خود شرکت برای شما کمپین را ایجاد می کند و آمار و گزارش میزان بازدید از این کمپین را برای شما ارسال می کنند.

 

bing ads

موتور جستجوی بینگ مانند گوگل خدمات تبلیغاتی پولی به کاربران خود ارائه می دهد که با پرداخت هزینه بابت هر کلیک صفحه اختصاصی شما را در رتبه های بالاتر نمایش می دهد. اگر سایتی ندارید میتوانید از خدمات بانک آگهی استفاده کنید و آن را به تبلیغات گوگل ادز یا بینگ ادز متصل کنید.

 

سئو سایت برای تبلیغات

طراحی سایت و سئو سایت و تولید محتوا

شاید به فکر شما هم رسیده باشد که امروزه باید برای کسب و کار خودم یک سایتی طراحی کنم داخلش محتوا تولید کنم و کسب و کار خودمو داخل سایت خودم تبلیغ کنم. پیشنهاد میکنم اگر تخصص در زمینه خاصی دارید و مهارت لازم در آن را دارید و کاملا به آن مسلط هستید و دانش کافی در زمینه ی فعالیت خود دارید حتما این کار را انجام دهید. در غیر این صورت هرگز این کار را نکنید.

امروزه الگریتم های گوگل بعد از فاکتورهای سرعت مناسب سایت و رابط کاربری و ناوبری مناسب و ساخت لینک های داخلی و خارجی مرتبط و ارگانیک به محتوای تخصصی و لندینگ پیج های اختصاصی اهمیت زیادی می دهند و سئو سایت با محتوای تخصصی و منحصر به فرد به راحتی انجام می شود و شما را ثروتمند می کند. ولی در عین حال ممکن است شما را بسیار سر در گم کند زیرا وب مستر بودن مانند حرکت روی لبه ی تیغ است و در ایران با توجه به تحریم ها مانند این است که چشمان خود را ببندید و رانندگی کنید.

شاید شما گوگل را یک نوار ابزار ساده ببینید که میشه با وارد کردن کلمه کلیدی خاص سایتهای مرتبطی را در آن جستجو کرد، ولی پشت این نوار ابزار هوش مصنوعی و الگریتم های به روز و پیچیده ای قرار دارند که هر کدام وظیفه ی خاصی را بهتر از چندین هزار انسان متخصص انجام میدهند و سایتها را رتبه بندی می کنند. نمونه الگریتمهایی که مانند هوش مصنوعی عمل می کنند و از چندین هزار انسان موزی بیشتر میفهمند شامل: الگریتم پاندا، الگریتم کبوتر، الگریتم برت، الگریتم گوگل دنس، موبایل فرندلی، کافئین، موش کور، بوستون، برین، فرد، دزد دریایی، هیلتاپ، سند باکس و هزاران الگیرتم دیگر هستند که به صورت کاملا تخصصی هر کدام وظیفه خاصی دارند که با انجام وظیفه در مجموع سایت شما رتبه بندی می شود. برای داشتن سایت و تبلیغات در سایت خود ممکن است به تنهایی از عهده شما خارج باشد زیرا مانند این است که به تنهایی در یک کارخانه محصولی را به صورت انبوه تولید می کنید و فرایند تولید با مراحل متعدد به صورت تیراژ را خودتان به تنهایی انجام می دهید. لذا در بالای ابرها سیر نکنید و به صورت هدفمند با استفاده از نیروهای متخصص تولید کننده محتوا و سئو پیش بروید.

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیاز به تعامل و تولید محتوا دارد تولید محتوا در این شبکه های اجتماعی باد منحصر به فرد باشد. در این شبکه ها باید محتوای ترکسبی تولید کنید یعنی از ویدئو تصاویر و متن و توضیحات همراه با هشتک های مرتبط باید ایجاد کنید. بهترین شبکه های اجتماعی تجاری شامل موارد زیر هستند:

 

تبلیغات در فیسبوک

 

تبلیغات در instagram و facebook

امروزه اینستاگرام و فیس بوک به یک پلتفرم تجاری و سرگرمی تبدیل شدن که هدف اصلی آنها پیشروی در مسیر تجارت است. بسیاری از کسب و کارها در تلاش هستند با روش های مختلف در این شبکه های اجتماعی فالور جمع کنند. نداشتن فالور در این پلتفرم ها، هیچ سود و منفعتی ندارد. برای رشد کسب و کار در اینستاگرام باید طبق الگریتم های پیچیده آن تولید محتوا کنید و انتشار بدید. تمام سایتهای اینترنتی برای منافع خود در تلاش هستند که اینستاگرام و فیس بوک هم جزو آنها هستند. امروزه جذب فالور در این شبکه های اجتماعی به دلیل استفاده از هوش مصنوعی بسیار سخت و پیچده شده تا شما از خدمات پولی آنها استفاده کنید و برای دیده شدن مجبور به پرداخت هزینه زیادی به صاحبان این پلتفرم ها شوید. 

 

سرویس تبلیغاتی لینکدین

سرویس تبلیغاتی linkedin

لینکدین یک شبکه اجتماعی تجاری است که اکثر شرکت ها، کسب و کارها و موسسات تجاری در این شبکه دارای اکانت هستند و به مبادلات تجاری میپردازند. یکی از مزایای لینکدین انتشار لینک سایتها و صفحات مختلف در َآن است که برای سئو سایت و جذب کاربران بیشتر بسیار مفید است.

 

تبلیغات در شبکه اجتماعی توییتر

 

شبکه اجتماعی و سرویس تبلیغاتی twitter ads

توییتر یک شبکه اجتماعی سیاسی و فرهنگی است که اکثر سران کشورها در آن اکانت اختصاصی دارند و پیامهای خود را از این طریق به سرعت به عموم مردم اطلاع رسانی می کنند. میلیونها کاربر برای سرگرمی یا افزایش اطلاعات خود در این شبکه حضور دارند و پیج ها و افراد مورد علاقه خود را دنبال می کنند تعداد زیاد کاربران شبکه های اجتماعی فرصت های تبلیغاتی فوق العاده ای برای کسب و کارها فراهم میکند با این وجود در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی محدودیت هایی وجود دارد که شما را ترغیب میکنند برای تهیه اکانت ویژه تا بتوانید نسبت به اهداف خود در این شبکه های اجتماعی رشد کنید. یکی از این محدودیت ها در توییتر تعداد کاراکتر کلمات است که نمیتوانید با اکانت رایگان در این پلتفرم محتوای طولانی منتشر کنید. یکی از مزایای انتشار محتوای طولانی همراه با هشتک های مناسب، دیده شدن محتوای شما در گوگل است که از طریق آن کاربران هدفمند بیشتری جذب محتوای شما می شود.

 

تبلیغات ویدئویی براتی رشد کسب و کار

رشد با تبلیغات ویدئویی

با رونق پلتفرم های ویدئویی مانند youtube و aparat تبلیغات ویدئویی به عنوان یکی از فرصتهای طلایی در تبلیغات مطرح می شود زیرا ویدئوهای تبلیغاتی می توانند اطلاعات بیشتری را به کاربران منتقل کنند و ارتباط بهتری را با آنها برقرار کنند. در ایجاد محتوای ویدئویی باید تخصص و فن بیان قوی داشته باشید و در عین حال  به صورت روان و جذاب در ویدئوی خود محتوای خود را ارائه دهید. بهره گیری از این فرصت ها می تواند به کسب و کارها کمک کند تا تبلیغات خود را بهبود ببخشند و بازاریابی موثرتری داشته باشند.

مقالات مرتبط:

ثبت آگهی خدماتی

ثبت آگهی رایگان - درج آگهی ویژه

 

بهترین راهکارهای تبلیغات موثر

 

راهکارهای تبلیغات موثر

امروزه همه کسب و کارهای دنیا به دنبال راهکارهای موثر تبلیغات هستند تا کسب و کار آنها دیده شود و در این امر با یکدیگر به شدت رقابت می کنند و حتی هزینه های میلیاردی در جهت رسیدن به اهداف تجاری خود انجام می دهند تا یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر قرار بگیرند.

همه میدانیم در دنیای جدید کسب و کار ما زمانی موفق است که برای ارائه خدمات یا فروش محصولات بیشتر باید تبلیغات بیشتری انجام بدهیم تا نسبت به رقبای خود نتیجه ی بهتری دریافت کنیم. کسب و کارهای نو پا باید روش های نوین تبلیغاتیی انتخاب کنند که از لحاظ هزینه برای آنها به صرفه باشد و در عین حال بازدهی و نرخ تبدیل بیشتری داشته باشد.

یکی از راهکارهای موثر تبلیغات برای همه کسب و کارها تبلیغات اینترنتی است که این خدمات در انواع سایتهای پربازدید به خوبی انجام می شود.

یکی دیگر از راهکارهای تبلیغاتی سوار موج اتفاق های روز است 

میلیونها کابر در اینترنت به دنبال اخبار و اتفاق های روز هستند که در سایتهای خبری و اجتماعی مطالب آنها را دنبال می کنند و این سایتها فضاهایی برای تبلیغات فراهم کرده اند که مزاحم کاربران خود نباشند ولی اگر کاربری تمایل داشت روی این تبلیغات می تواند کلیک کنند.

هزینه ی این تبلیغات نسبت به سایتهای نیازمندی بشتر بوده بستگی به اعتبار سایت خبری، جایگاه تبلیغاتی میزان بازدید و محتوای خبری دارد.

 

اصول تبلیغات در اینترنت

تبلیغات اصولی از اهمیت بسیاری برخوردار است اگر قصد تبلیغات موثر دارید باید به صورت کاملا تخصصی و جذاب محتوای خود را در قالب یک مقاله جامع و کامل ارائه دهید تا این محتوای ارزشمند دارایی شما محصوب شود و از طریق آن مشتریان زیادی جذب شود. اگر به دنبال یک میزبان خوب برای تبلیغات هستید از طریق لینک زیر میتوانید یک آگهی به صورت مقاله منتشر کنید و مشتریان زیادی جذب کنید.

 

ثبت تبلیغ

 

نحوه جذب مشتریان جدید

برای هر کسب و کاری جذب مشتریان جدید از اهمیت زیادی برخوردار است، الگریتم ها و هوش مصنوعی جذب مشتریان جدید را در شبکه های اجتماعی مطرح بسیار سخت و زمان بر کرده است و هزینه های تبلیغات در آنها به صورت ارزی با مبلغ سنگینی تمام می شود راهکارهای ساده تر و سریع تری وجود دارد که می توانید از طریق آنها به اهداف خود برسید یکی از این راهکارها ثبت آگهی نیازمندی در سایت بانک آگهی است که در مدت زمان اندکی می تواند شما را به مخاطبان انبوهی متصل کند. مقالات منحصر به فرد کسب و کار خود را در بانک آگهی منتشر کنید هزینه انتشار تبلیغات در این سایت نسبت به پلتفرم های دیگر به صرفه تر بوده و نتیجه ی آن سریع تر به کسب و کار شما منعکس می شود. زیرا راهی که در شبکه های اجتماعی میخواهید طی کنید و به اهداف خود برسید این سایت 99 درصد آن را طی کرده است کافی است آگهی خود را ثبت کنید و به پلن مورد نظر خود ارتقا دهید.

 

تحلیل بازار و مخاطبان

 

تحلیل بازار و مخاطبان

تحلیل بازار و مخاطبان برای تبلیغات اساسی است و به کسب و کارها کمک می کند تا بهترین استراتژی های تبلیغاتی را انتخاب و اجرا کنند که شامل موارد زیر است:

1- تعریف بازار: در این مرحله باید بازار مورد نظر خود را مشخص کنید که شامل شناسایی صنعت و بخش مورد نظر، اندازه بازار، رقبا و فرصت ها و تهدید های موجود می شود.

2- شناسای مخاطبان: باید ویژگی های مخاطبان خود را شناسایی کنید این ویژگی های دموگرافیکی شامل سن، جنسیت و محل زندگی است و ویژگی های رفتاری مانند عادات خرید، استفاده از اینترنت، روانشناخنتی مانند نیازها و تمایلات مخاطبان می شود.

3- تحلیل رقبا: باید رقبا و همچنین استراتژی های تبلیغاتی آنها را تحلیل کنید تا بتوانید تفاوت ها و نقاط قوت و ضعف خود را با آنها مقایسه کنید.

4-جمع آوری داده ها: برای انجام تحلیل باید داده های مربوط به بازار و مخاطبان را جمع آوری کنید. این شامل استفاده از داده های داخلی مانند فروش ها، نظر سنجی ها و داده های خارجی مانند تحقیقات بازار و اطلاعات آماری است.

5- تحلیل داده ها: پس از جمع آوری داده ها باید آنها را جمع آوری کرده و الگوها و ترندهای موجود را شناسایی کنید. این تحلیل شامل استخراج الگوهای مشتریان، شناسایی نقاط قوت و ضعف محصولات یا خدمات و تعیین فرصت های جدید می شود.

6- انتخاب استراتژی تبلیغاتی: با توجه به تحلیل بازار و مخاطبان، باید استراتژی های تبلیغاتی مناسبی را انتخاب کنید که بهترین بازدهی را برای کسب و کار شما داشته باشد. 

 

انتخاب روش های تبلیغات مناسب

روش های تبلیغات مناسب بستگی به سلیقه و بودجه ی شما دارد که چقدر برای تبلیغات خود میخواهید سرمایه گذاری کنید. با توجه به بودجه خود می توانید موارد زیر را برای تبلیغات انتخاب کنید:

1- تبلیغات در سایتهای خبری

2- تبلیغات در سایتهای نیازمندی

3- تبلیغات در ساتهای کلیکی

4- تبلیغات در شبکه های اجتماعی

5- تبلیغات در روزنامه ها و مجلات

6- تبلیغات ویدئویی

7- تبلیغات بنری

8- تبلیغات همسان

9- تبلیغات روی محصولات

 

بهبود محتوای تبلیغات

 


پرینت مقاله
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1403 ساعت 11:38 تاریخ آپدیت: 31 فروردین 1403 ساعت 21:59

ثبت نظر

بانک آگهی، بزرگترین مرجع ثبت آگهی و پارتنر پریمر گوگل در ایران
برچسب ها ثبت آگهی در بانک آگهی  /  سایت آگهی  /  تعرفه تبلیغات /