بانک آگهی

افزایش فروش با رپورتاژ آگهی 🚀

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

ما کیفیت و سرعت انتشار رپورتاژ آگهی را در بانک آگهی تضمین می کنیم.بانک آگهی بزرگترین مجموعه تبلیغاتی است که کلیه مشاغل و اصناف می توانند در آن به صورت رایگان و ویژه تبلیغات خود را انجام دهند. یکی از خدمات ویژه بانک آگهی در حوزه تبلیغات رپورتاژ آگهی است که بهترین نوع تبلیغات در این حوزه محسوب می شود. اگر قصد فروش مستمر، دریافت مشتری از سراسر ایران و یا کشور دلخواه خود را دارید بانک آگهی به شما کمک می کند تا در جایی که نیاز دارید دیده شوید و محصولات و خدمات خود را در ایران و یا کشور دلخواه به مشتریان خود با ثبت آگهی رپورتاژ معرفی کنید.

 

 

از خدمات دیگر بانک آگهی

 

سئو سایت

تولید محتوا بر مبنای سئو

طراحی سایت

 

خرید بیش از یک رپورتاژ آگهی و تولید محتوا بر مبنای سئو شامل تخفیف ویژه می باشد.

رپورتاژ آگهی نوعی گزارش و بازاریابی محتوا است که با سبک جدید از تبلیغات،از محصول و شرکت و کارخانه شما اطلاعات جامع و کاملی در یک پیج اختصاصی به مشتریان شما ارائه می دهد.اگر صاحب وب سایت باشید تاثیر لینک های درون این متن برای بهبود سئوی سایت شما فوق العاده است. در این نوع تبلیغ مشتریان اعتماد بیشتری به کسب و کار شما خواهند کرد. در نتیجه فروش بیشتر و سود بیشتر را به صورت مستمر با جدید ترین روش معرفی مشاغل در دنیای تجارت نوین تجربه خواهید کرد.

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی چه مزیتی دارد؟

 

با خرید رپورتاژ آگهی در بانک آگهی افزایش بازدید مشتریان  و فروش بیشتر محصولات را تجربه خواهید کرد.شناخته شدن و دیده شدن شرکت و برند شما در سراسر ایران و یا کشور دلخواه شما از مزیتهای رپورتاژ آگهی در بانک آگهی است.

 

نمونه رپورتاژ آگهی در بانک آگهی در صفحه اول گوگل رتبه اول گوگل

 

نحوه ثبت رپورتاژ آگهی در بانک آگهی

 

ابتدا در سایت بانک آگهی ثبت نام کنید.            

 

 برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.بعد از ثبت نام گزینه ثبت آگهی را در بالای صفحه انتخاب کنید.با توجه به کسب و کار خود دسته بندی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید. به صورت عادی آگهی خود را ثبت کنید و برای ما اطلاعاتی راجب کسب و کار سایت خود و لینکهای شبکه اجتماعی خود ارسال کنید

.بعد از ثبت آگهی اتوماتیک وارد آگهی من می شوید زیر آگهی خود گزینه ارتقاء آگهی را مشاهده می کنید.با انتخاب گزینه ارتقاء آگهی وارد یک صفحه جدید می شوید که در آن پکیج های ارتقاء آگهی را مشاهده می کنید.تیک رپورتاژ آگهی را بزنید و وارد درگاه پرداخت شوید.هزینه رپورتاژ آگهی را پرداخت کنید.سپس به روشهای زیر با ما در ارتباط باشید.شماره موبایل جهت ارتباط با ما 09212079545 می باشد این شماره را ذخیره کنید.

 

 

 

 

بعد از پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی چه چیز تغییر می کند؟

 

بعد از پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی در بانک آگهی تیم پشتیبانی تحقیقات گسترده ای راجب کسب و کار و موضوع رپورتاژ شما خواهند کرد صفحه آگهی شما را تبدید به صفحه فرود و پیج اختصاصی شما خواهند کرد و یک گزارش کامل راجب موضوع کاری شما همراه با تصاویر در لا به لای متن، لینک ویدیئو،لینک سایت، لینکهای شبکه های اجتماعی شما همراه با افزایش بازدید ارائه خواهند داد.

 

در بانک آگهی رپورتاژ آگهی با آگهی معمولی چه فرقی می کند؟

 

در بانک آگهی رپورتاژهای آگهی به صورت مستمر مشتری دریافت می کنند و همچنین تبدیل به صفحه اختصاصی و صفحه فرود جذاب می شوند که مورد پسند کاربران و موتورهای جستجوی قدرتمند مانند گوگل و بینگ خواهد شد.رپورتاژ شما به صورت اتوماتیک به گوگل و بینگ و شبکه های اجتماعی پربازدید معرفی خواهد شد.اما آگهی های معمولی در مدت زمان محدود و کمتری در دسترس کاربران سایت و موتورهای جستجو قرار می گیرد و در آنها امکان ثبت لینک سایت و شبکه های اجتماعی به صورت فالو وجود ندارد.

 

 

تعرفه های رپورتاژ آگهی در بانک آگهی

 

رپورتاژ آگهی 6 ماهه 800,000 تومان

رپورتاژ آگهی یک ساله  1,200,000 تومان

 

هزینه رپورتاژ آگهی یک ساله در حساب کاربری شما در بخش آگهی من قابل پرداخت است.جهت اطلاع از نحوه پرداخت هزینه رپورتاژ آگهی 6 ماهه با ما تماس بگیرید.

 

سودی که از ثبت آگهی رپورتاژ دریافت می کنید در مقابل هزینه آن بسیار ناچیز است.بهترین خدمات تبلیغات را در بانک آگهی با ثبت رپورتاژ آگهی دریافت کنید.پشتیبانی 24 ساعته بانک آگهی آماده پاسخ گویی سوالات شما خواهد بود.

 

 

مدت زمان تاتیرگذاری رپورتاژ در کسب و کار شما

 

 با ثبت رپورتاژ آگهی به مدت یک سال در بانک آگهی فروش بیشتر و سود بیشتر را تجربه کنید.

 

ثبت آگهی رپورتاژ و دریافت مشتری از کشور دلخواه شما

 

یکی از بهترین روشهای تبلیغات در سایر کشورها ثبت آگهی رپورتاژ در بانک آگهی می باشد که کارمندان بانک آگهی آگهی شما را به متن کشور مورد نظر شما ترجمه می کنند و آگهی شما را با زبان اصلی به موتورهای جستجو معرفی می کنند.آگهی شما توسط موتورهای جستجو در کشور دلخواه شما نمایش داده می شود.در هر کشوری که رپورتاژ آگهی ثبت می کنید شهروندان و مشتریان آن کشور با شما تماس خواهند گرفت . بهترین خدمات بانک آگهی جهت رونق اقتصاد کشور جهت صادرات انواع کالا رپورتاژ آگهی می باشد.

 

 

انتشار رپورتاژ آگهی در بانک آگهی

 

بیشتر شناخته شدن+افزایش رتبه گوگل و بینگ

 

 

رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) یک سرمایه گذاری عالی در تبلیغات و رشد کسب و کار می باشد که علاوه بر آنکه خود رپورتاژ در کسب و کار شما تاثیر فراوان دارد لینکهای قدرتمند آن رتبه گوگل و بینگ شما را نیز افزایش می دهد.معنای بالا رفتن رتبه گوگل و بینگ در تجارت امروز یعنی افزایش فروش و سود بیشتر.

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

 بانک آگهی به عنوان بزرگترین سایت فعال در حوزه تبلیغات و انتشار رپورتاژ آگهی با قیمتهای رقابتی در اختیار مدیران سایتها و صاحبان کسب و کار قرار دارد. قیمت رپورتاژ آگهی در بانک آگهی بسیار ناچیز است ما ارزانترین و پر بازدید ترین رپورتاژ را به شما ارائه می دهم و سعی در ارائه بهترین خدمات با کترین هزینه داریم.تعرفه رپورتاژ آگهی در بانک آگهی سالیانه به مبلغ 1,200,000 تومان می باشد تنها ماهیانه 100,000 تومان برای شما یک رپورتاژ آگهی پر بازده هزینه خواهد داشت. با ثبت آگهی رپورتاژ صاحب یک پیج اختصاصی خواهید شد.و به مدت یک سال از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

 

 

 

 

ممکن است با فروش تنها یک محصول هزینه ای که برای رپورتاژ پرداخت کرده اید جبران شود و بعد از آن مشتریانی که از این رپورتاژ بدست می آورید سود خالص شما باشد.یک رپورتاژ ایده آل که در گوگل و بینگ و شبکه های اجتماعی نمایش داده شود بهتر از هزار آگهی معمولیی است که فقط در سایت بایگانی شود.موتورهای قدرتمند جستجو به آگهی رپورتاژ اعتبار فراوانی می دهند و درخواست کننده را به سمت آن هدایت می کنند و سبک آگهی رپورتاژ مشتریان بیشتری به خود جذب می کند در نتیجه سود بیشتر و فروش بیشتر نصیب شما خواهد شد.جهت ثبت آگهی رپورتاژ بر روی گزینه ثبت آگهی کلیک کنید.

 

 

خرید رپرتاژ آگهی

 

 

نحوه ثبت آن به این صورت است که شما در قالب آگهی معمولی عنوان آگهی ،تصاویر آگهی و توضیحات کامل در آن برای ما ارسال می کنید در انتهای توضیحات لینک سایت خود و لینک شبکه های اجتماعی خود را نیز ثبت می کنید. آگهی را ارسال می کنید.بعد از ارسال آگهی، شما صفحه آگهی من را مشاهده می کنید. در زیر آگهی خود گزینه ارتقاء آگهی را انتخاب کنید. آگهی خود را به رپورتاژ آگهی ارتقاء  دهید.

 

 

بعد از ارتقاء آگهی به رپورتاژ آگهی چه اتفاقی خواهد افتاد

 

بعد از ارتقاء آگهی به رپورتاژ آگهی ،صفحه آگهی شما توسط سئو کاران بانک آگهی برای موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی بهینه سازی اساسی خواهد شد.آگهی شما به حالت مقاله تغییر خواهد کرد به گونه ای که مورد پسند کاربران و موتورهای جستجو قرار گیرد تصاویر آگهی شما لا به لای پاراگراف های متن نیز قرار خواهد گرفت.و اگر در سایتهایی مثل آپارات و... ویدیئو انتشار داده باشید آن ویدیئو در لابلای توضیحات شما نیز دیده خواهد شد.لینکهای شبکه های اجتماعی شما در جای مناسب قرار خواهد گرفت و یک رپورتاژ پربازده در کنار کسب و کار شما به سود آوری شما کمک خواهد کرد. 

 

 

نمونه رپورتاژ آگهی در بانک آگهی

 

دو نمونه رپورتاژ آگهی را میتوانید در لینکهای زیر مشاهده کنید و نتیجه آن را در گوگل  بررسی کنید با جستجوی جملات زیر در گوگل بررسی کنید

 

 

کارشناس خودرو اسلامشهر

 

 

نمونه رپورتاژ آگهی

 

 

ماشین سازی صفائیان سازنده انواع دستگاههای تزریق مواد pu

 

هر کدام از رپورتاژهای بانک آگهی را در گوگل  و بینگ جستجو کنید رتبه و جایگاه مناسبی برای کسب درآمد دارند.کافی است شما هم یک رپورتاژ آگهی برای کسب و کار خود ثبت کنید و از مزایای آن به مدت یک سال بهره مند شوید.آگهی خود را به صورت معمولی ثبت کنید لینکهای شبکه اجتماعی خود را در آن قرار دهید رپورتاژ خود را ثبت کنید وارد آگهی من شوید و آن را به رپورتاژ آگهی ارتقاء دهید . بعد از ارتقائ آگهی به رپورتاژ آگهی کارشناسان ما آگهی شما را به صورت رپورتاژ بهینه می کنند.

 

 

 

 

مزایای رپورتاژ آگهی در صفحه اول گوگل و بینگ

 

طراحی آگهی به صورت رپورتاژ و قرار گرفتن آن در صفحات اول گوگل باعث افزایش فروش،جذب مشتری،و افزایش ترافیک سایت و شبکه های اجتماعی شما خواهد شد.و دریافت بک لینک باعث بهبود رتبه سایت شما و افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد.بهترین رپورتاژ آگهی را با ارزانترین قیمت در بانک آگهی ثبت کنید.

 

 

 

رپورتاژ آگهی و قدرت آن در بانک آگهی

 

در دنیای اینترنت یکی از بهترین شیوه های تبلیغات خرید رپورتاژ آگهی می باشد که در سایتهای خبری و تبلیغاتی قیمتهای متفاوتی نسب به ارزش سایت و بک لینکی که دریافت می کنید دارد.جهت دیده شدن و ماندگاری تبلیغات شما در میان میلیونها کاربر قطعا شامل هزینه خواهید شد.دیده شدن تبلیغات شما در میان میلیونها کاربر باعث شناخته شدن برند شما و افزایش فروش محصولات شما خواهد شد.بک لینکی که از بانک آگهی دریافت می کنید بسیار ارزشمند است زیرا هم در بانک آگهی صاحب یک تبلیغ ارزشمند می شوید و هم بک لینکی که دریافت می کنید باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد و همچنین ارزش سایت شما نزد گوگل و بینگ بالاتر خواهد رفت و از آن طریق از گوگل و بینگ نیز بازدید فوق العاده ای دریافت خواهید کرد

 


📍اگر آگهی شما به صورت رپورتاژ ثبت شود پشتیبانی سایت به شما کمک می کند تا بهترین رپورتاژ آگهی را در بانک آگهی به مدت یک سال ثبت کنید..با ثبت آگهی رپورتاژ در بانک آگهی شما صاحب یک پیج اختصاصی جهت معرفی شرکت و برند خود خواهید شد.کافی است امتحان کنید در مدت زمان کوتاهی ممکن است حتی با سود فروش یک محصول در بانک آگهی هزینه شما جبران شود.بهتر است هر نوع آگهی که ثبت می کنید هر 3 روز الی 7 روز یک بار آن را نردبان کنید تا تاریخ آگهی برای کاربران و موتورهای جستجو به روز رسانی شود.بانک آگهی سیستم جدید و پیشرفته جهت ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی و درج آگهی رایگان اینترنتی به صورت رایگان با ثبت آگهی شما غرفه ای در بانک آگهی ایجاد خواهید کرد و مشتریان روزانه از کسب و کار شما بازدید خواهند کرد و در نهایت مشتری کسب و کار ،کالا و خدمات شما خواهند شد.نیازمندیهای بانک آگهی آگهی های لینک دار،آگهی های استخدام،آگهی های خرید و فروش خودرو،آگهی های املاک و آپارتمان،آگهی های صنعتی،آگهی های لوازم نو و دست دوم را در اختیار جویندگان کالا و خدمات به تفکیک شهرها و محله ها قرار می دهد.درج آگهی رایگان،نیازمندیهای رایگان و ثبت آگهی رایگان را در بانک آگهی انجام دهید زیرا روزانه افراد بسیاری از آگهی شما بازدید خواهند کرد.بانک آگهی بازار خرید و فروش انواع کالا و خدمات نو و دست دوم با بیشترین تاثیرگذاری در افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار شما در خدمت شما در سراسر ایران است

خرید رپورتاژ آگهی پل ارتباطی شما با مشتریان شما است

 

خرید رپورتاژ نوعی ثبت آگهی فوق العاده ارزشمند است که در درجه اول پل ارتباطی شما با مشتریان شما خواهد بود و از آن طریق مشتریان شما به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد زیرا محتوای آن نوعی گزارش بی طرف است که برند و محصولات شما را به صورت غیر مستقیم معرفی می کند.در درجه دوم شبکه های اجتماعی شما و سایت شما از طریق خرید رپورتاژ آگهی دیده خواهد شد.در درجه سوم طبق قوانین گوگل و بینگ دریافت بک لینک از سایتهای معتبر به ویژه از سایتهای همکار باعث افزایش ارزش سایت شما خواهد شد.ارزش گذاریهای متفاوتی توسط موتورهای جستجو و سایتهایی مانند alexa و moz وجود دارد که یکی از معیارهای مهم آنها دریافت بک لینک از سایتهای معتبر است.

 

 

بعد از خرید رپورتاژ آگهی رپورتاژ خود را رها نکنید

 

خرید رپورتاژ آگهی همانطور که ارزشمند است انتشار لینک آن در شبکه های اجتماعی شما نیز باعت افزایش بازدید آن و همچنین افزایش ارزش آن نزد موتورهای جستجو خواهد شد بعد از خرید رپورتاژ وارد صفحه رپورتاژ آگهی خود در بانک آگهی شوید و لینک آن را کپی کنید و در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک،توییتر،اینستاگرام،لینکداین،تامبلر،پینترست و آل سوسیال انتشار دهید تا باعث افزایش بیشتر ارش آن شود.

 

 

 

در چه زمانی اقدام به خرید رپورتاژ کنیم

 

اگر صاحب وب سایت هستید خرید رپورتاژ آگهی با بدست آوردن لینکهای با کیفیت از سایتهای تبلیغاتی و خبری معتبر باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.تجربه ما نشان داده است بدست آوردن لینک با عباراتی مرتبط باعث بهبود رتبه سایت شما در کلمه مورد نظر خواهد شد. در هر رپورتاژ شما با 3 کلمه بک لینک فوق العاده از بانک آگهی دریافت می کنید و با آن سه کلمه نزد موتور های جستجو توسط خرید رپورتاژ آگهی شناخته خواهید شد.

و اگر صاحب شرکت برند یا تولید کننده محصولی هستید با ثبت آگهی رپورتاژ به بهترین شکل در دنیای اینترنت دیده می شوید.صنایع مختلف از جمله ماشین سازی ها،تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در بخش صنعت بانک آگهی نیز می توانند جهت تبلیغات خود یک رپورتاژ ایده آل به کمک پشتیبانی بانک آگهی ثبت کنند.جهت ارتباط با پشتیبانی بانک آگهی می توانید با شماره تلفن 09212079545 تماس حاصل نمایید و یا به بخش تماس با ما در بانک آگهی مراجعه کنید.

 

 

 

سرویس خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک دائمی در بانک آگهی

 

قرار گرفتن در نتایج اول گوگل می تواند کسب و کار شما را متحول کند و باعث افزایش فروش و رونق کسب و کار شما شود .رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک آگهی است که در قالب یک گزارش و یا خبر تبلیغاتی به مخاطب ارائه می شود و به گونه ای است که مخاطب متوجه پیغام تبلیغاتی آن نمی شود و سبک نوشتاری آن باعث جذب مشتریان به سمت کسب و کار شما و سایت شما می شود.اگر فکر می کنید کسب و کار  و سایت شما در موتورهای جستجو جایگاه مناسبی ندارد سرویس رپورتاژ آگهی در بانک آگهی می تواند کمک مناسبی برای رشد کسب و کار شما و همچنین بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو باشد.با توجه به رشد روز افزون اینترنت و استفاده آن توسط طیف وسیعی از کاربران، تبلیغات در این محیط نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا در آن محدودیت زمانی وجود ندارد و در سراسر جهان در دسترس است و صاحبان کسب و کارها متوجه اهمیت تبلیغات  در این فضا شده اند و در پی این هستند با ثبت آگهی رپورتاژ کسب و کار خود را به همگان معرفی نمایند.

 

خرید رپورتاژ آگهی در بانک آگهی

 

 

سایتهای تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که شما می توانید رپورتاژ خود را در آنها ثبت کنید اما باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید که ارزش هزینه کردن و ثبت ریپورتاژ در آنها را داشته باشد.ما در ابتدای کار از تبلیغات همسان جهت جذب ترافیک هدفمند تا زمان تثبیت شدن آگهی شما در موتورهای جستجو استفاده می کنیم.علاوه بر آن کاربران زیادی به بانک آگهی مراجعه می کنند که ریپورتاژ شما در سترس آنها خواهد بود و رپورتاژ شما نیز در شبکه های اجتماعی پربازدید منتشر خواهد شد.

 

 

بهترین سایت تبلیغاتی برای انتشار رپورتاژ کدام است؟

 

سایتی که تبلیغات شما را بتواند در صفحات برتر موتور های جستجو نمایش دهد و از بازدید خوبی برخوردار باشد.بانک آگهی مفتخر است که توانایی نمایش تبلیغات در صفحات برتر موتورهای جستجو را دارد و از رتبه الکسای خوبی برخوردار است.

 

بک لینک چیست و چه تاثیری دارد؟

 

بک لینک یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر یا سایت دیگر است که ترافیک مناسب از طریق آن به صفحه مورد نظر اعتبار از یک سایت به سایت دیگر  می تواند انتقال پیدا کنند.زمانی که لینک سایت شما در سایت دیگر قرار می گیرد اصلاحا آن سایت به سایت شما بک لینک داده است بک لینکها پشتوانه و اعتبار یک سایت در نتایج موتورهای جستجو هستند.سایتهایی که دارای بک لینک مناسب و با کیفیت هستند توسط این لینکها اعتبار دریافت کرده و موتورهای جستجو نیز آنها را در راس جستجو قرار می دهد.

رپورتاژ آگهی تاثیر بسزایی در سئو و رتبه بندی سایت شما و همچنین رونق کسب و کار شما دارد و می تواند در نمایش موتورهای جستجو درصفحه اول جستجو قرار گیرد.یکی از مهمترین عامل رتبه بندی سایت در گوگل ،تعداد و کیفیت بک لینکهای آن است .گوگل وقتی یک سایت معتبر سایت شما را پیشنهاد می دهد اهمیت بشتری برای آن قائل می شود.

 

 بانک آگهی کسب و کار شما را در قالب رپورتاژ آگهی به کاربران معرفی میکند و در صورت داشتن سایت و یا شبکه اجتماعی با کلمه ای مناسب،به صفحه مورد نظر شما بک لینک ارائه می کند.در آن صورت اگر مالک سایت یا شبکه اجتماعی باشید ورودی کاربران شما بیشتر خواهد شد و اگر صاحب کسب و کار باشید مشتریان شما بیشتر خواهد شد.زیرا ما ریپورتاژ شما را در صفحات برتر گوگل نمایش می دهیم و ترافیک بازدیدکننده را به سمت آن هدایت می کنیم.

 

نحوه ثبت رپورتاژ آگهی در بانک آگهی

 

ابتدا در سایت گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و با شماره موبایل خود یک حساب کاربری به راحتی ایجاد کنید و بعد از آن وارد حساب کاربری خود شوید .گزینه ثبت آگهی را انتخاب کنید سپس مجموعه مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و یا گزینه ریپورتاژ آگهی (یک ساله ) را انتخاب کنید. به صورت آگهی معمولی فرمهای مربوطه را پر کنید. حتما  لوکیشن محل فعالیت خود را روی نقشه ثبت کنید. در بخش توضیحات، ابتدا اطلاعات جامع و کامل به صورت گزارش از شغل خود به صورت بی طرف وارد کنید، به گونه ای که جنبه تبلیغاتی نداشته باشد.هر چقدر میزان این توضیحات دقیقتر و کاملتر باشد نتیجه آن مطلوب تر خواهد بود. در انتهای توضیحات اگر صاحب وب سایت و یا شبکه اجتماعی هستید جهت دریافت بک لینک کلمه  مورد نظر خود را تایپ کنید و لینک صفحه مورد نظر خود را در آن کپی کنید. در این ریپورتاژ 3 تا بک لینک با 3 کلمه مربوط به تجارت خود می توانید دریافت کنید. تصاویر برند و شرکت و محصولات خود را آپلود کنید آگهی خود را ثبت کنید. بعد از ارسال آگهی، وارد (آگهی من) شده گزینه ارتقاء را انتخاب کنید. آگهی خود را به ریپورتاژ آگهی ارتقاء دهید.اگر بیش از 5 تصویر داشته باشید در واتس آپ تصاویر خود را به شماره تلفن 09212079545 ارسال کنید.

ناظران و متخصصان ما رپورتاژ شما را بررسی کرده و دیزاین آن را بهینه می کنند. تحقیقاتی راجب موضوع رپورتاژ شما انجام داده و مطالبی متناسب با رپورتاژ آگهی شما به آن اضافه می کنند.  در نهایت به موتورهای قدرتمند جستجو آن را معرفی میکنند و توسط تبلیغات همسان،بازدید کنندگان سایت و شبکه های اجتماعی ترافیک را به سمت رپورتاژ شما هدایت میکنند.

همانطور که ملاحظه می کنید همین صفحه نوعی رپورتاژ آگهی است تبلیغات رپورتاژ شما نیز به همین صورت در بخش آگهی ها منتشر خواهد شد.

جهت رونق کسب و کار خود و بهبود رتبه سایت خود در بانک آگهی رپورتاژ آگهی ثبت کنید و به مدت یک سال از خدمات ویژه آن بهره مند شوید.

 

رپورتاژ آگهی مناسب صاحبان صنعت و کارخانه ها

 

بهترین نوع آگهی برای صاحبان صنعت و کارخانه ها در بانک آگهی رپورتاژ آگهی می باشد که به مدت یک سال در دسترس کاربران و موتورهای جستجو خواهد بود و علاوه بر آن در شبکه های اجتماعی پربازدید نیز انتشار خواهد یافت.تولید کننده ها و کارخانه ها، صاحبان شرکت و برند ،کسب و کارهای نو پا جهت تبلیغات خود می توانند آگهی های خود را در بانک آگهی به ریپورتاژ آگهی ارتقاء دهند وبهترین نوع آگهی را ثبت کنند مزیت آن این است که کاربران بانک آگهی به آن اعتماد بیشتری خواهند کرد،در صفحات برتر گوگل آگهی شما نمایش داده می شود. به مدت یک سال این آگهی در دسترس کاربران و موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت،با تبلیغات همسان و شبکه های اجتماعی پربازدید نیز مشتریان شما جذب مشاغل شما خواهند شد.در همان روز های اول تنها با فروش یک محصول هزینه تبلیغات شما در بانک آگهی به جیب شما بر می گردد و بعد از آن به مدت یک سال سود آن نصیب شما شود.و اگر صاحب وب سایت و شبکه های اجتماعی باشید لینکهای شما نیز در رپورتاژ شما ثبت می گردد.

 

تعرفه رپورتاژ آگهی در بانک آگهی

 

با پرداخت مبلغ 1,200,000 تومان رپورتاژ شما به مدت یک سال در بانک آگهی،گوگل،بینگ و شبکه های اجتماعی پر بازدید قرار خواهد گرفت و در روزهای اول 1000 کاربر هدفمند توسط تبلیغات همسان به سمت آگهی شما ارسال خواهد شد.بعد از آن از بانک آگهی،گوگل،بینگ و شبکه های اجتماعی مشتریان شما جذب کسب و کار شما خواهند شد.،

 

 

 

 با ثبت آگهی ریپورتاژ در بانک آگهی به مدت یک سال از مزایای آن بهره مند شوید.

وقتی شما یک آگهی ریپورتاژ ثبت میکنید این آگهی به مدت یک سال در دسترس کاربران و موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت.با ثبت آگهی ریپورتاژ شما صاحب یک پیج اختصاصی خواهید شد.جهت ثبت آگهی ریپورتاژ در بانک آگهی گزینه ثبت آگهی را انتخاب کنید و در انتهای صفحه گزینه (ریپورتاژ آگهی یک ساله) را انتخاب کنید.متن مقاله خود را در بخش توضیحات تایپ کنید در انتهای مقاله اگر صاحب وبسایت هستید حد اکثر 3 کلمه کلیدی را تایپ کنید بابت هر کلمه کلیدی لینک آن را زیر آن کپی کنید

 

ریپورتاژآگهی ثبت آگهی به صورت مقاله و ارائه گزارش کامل از  شغلتون می باشد که شما در این صورت صاحب صفحه و پیج اختصاصی خواهید شد و به مدت یک سال از آن بهره برداری خواهید کرد و بسیار مورد توجه کاربران سایت و گوگل .قرارخواهید گرفت و از این طریق مشتریان زیادی دریافت خواهید کرد یک ریپورتاژ خوب به صورت جامع و کامل درباره سایت یا یک محصول یا شرکت و برند نوشته می شود به گونه ای که دارای چند تصویر همراه با توضیحات کامل راجب محصول مزایای محصول خدمات و یا مزایای خدمات همراه با لینکهای شبکه های اجتماعی آدرس شماره تلفن و تصویر برند شما نوضشته می شود.ریپورتاژ آگهی بسیار مورد توجه موتورهای جستجوقرار می گیرد زیرا شما از کالا و خدمات خود گزارش کاملی تهیه کرده اید و برای خود یک صفحه اختصاصی ایجاد کرده اید.با ثبت آگهی ریپورتاژ در بانک آگهی اینگونه نیست که آگهی شما رها شود .کارشناسان ما دائما راجب شرکت و محصولات و موضوع ریپورتاژ شما تحقیق میکنند و آگهی ریپورتاژ شمارا بهینه میکنند تا شما از نظر کاربران ایده آل و از نظر گوگل در صفحات برتر آن قرار بگیرید. 


پرینت مقاله
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1399 ساعت 16:53 تاریخ آپدیت: 22 آذر 1402 ساعت 02:56

ثبت نظر

بانک آگهی، بزرگترین مرجع ثبت آگهی و پارتنر پریمر گوگل در ایران
برچسب ها ثبت آگهی در بانک آگهی  /  سایت آگهی  /  تعرفه تبلیغات /