بانک آگهی

فنون و استراتژی های فروش آنلاین

 

فنون و استراتژی های فروش آنلاین

فروش آنلاین یکی از مهم ترین راههای کسب درآمد و توسعه کسب و کار است. در این مقاله به استراتژی های فروش موثر به صورت آنلاین می پردازیم.

همه ما در گوشی موبایل یا کامپیوتر خود به راحتی دسترسی به اینترنت داریم و با توجه به سلیقه و اطلاعات مورد نیاز خود از آن استفاده می کنیم. امروزه اینترنت با هدف ایجاد محیطی برای تجارت، دسترسی آسان و خرید آسان از سراسر دنیا در اختیار ما قرار دارد.

در اینترنت فروشگاهها، اپلیکیشن ها و سایت های مختلفی برای تجارت وجود دارند که در یک کشور یا در سطح بین المللی در میان مردم محبوب هستند و روزانه در آنها میلیاردها دلار خرید و فروش انجام می شود که اگر از خدمات آنها به درستی استفاده کنیم نیاز به دردسرهای داشتن سایت شخصی نداریم زیرا مدیریت و رشد سایت شخصی یا شرکتی به این آسانی ها هم که فکر می کنید نیست.

روش های فروش آنلاین

 سایت های تبلیغاتی

 سایت های فروشگاهی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی پربازدید

تبلیغ در سایت های ویدئویی

تبلیغات در اپلیکیشن های پربازدید

تبلیغات در سایت های خبری

تبلیغات در گوگل 

 

معرفی سایت های معتبر برای دیده شدن کسب و کار شما در ایران

دیجی کالا

بانک آگهی

دیوار 

شیپور

باما

اگر قصد فروش محصول به صورت آنلاین را دارید می توانید عضو فروشندگان در دیجی کالا شوید و با عقد قرارداد به صورت آنلاین عضو فروشندگان دیجی کالا شوید و محصولات خود را به صورت آنلاین در سراسر ایران به فروش برسانید. در دیجی کالا برای اینکه فروش خوبی تجربه کنید باید نسبت به سایر رقبا قیمت و محصول با کیفیت تری ارائه دهید. در ابتدا تعداد فروش روزانه شما محدود است اما پس از دریافت اعتبار و اعتماد این محدودیت برداشته می شود.

بانک آگهی مانند دیوار و شیپور دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوز فعالیت است که خدمات انتشار آگهی در بستر اینترنت همراه با اپلیکیشن اندرویدی ارائه می دهد که در آن می توانید محصولات، کالا، خدمات و فرصت های شغلی متنوعی را تبلیغ و بازار یابی کنید و به مشتریان زیادی دست پیدا کنید.

معرفی سایت های بین المللی برای افزایش فروش

 

Amazon

آمازون یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین جهان است که به فروشندگان اجازه می دهد محصولات خود را در سطح جهان به فروش برسانند. کاربران ایرانی می توانند محصولات خود را به صورت عمده  از طریق Aliexpress خریداری نمایند و از باربری همان علی اکسپرس به انبارهای آمازون در کشور دلخواه از طریق راههای دریایی یا هوایی انتقال دهند. پس از ورود کالاهای شما به انبار آمازون موجودی کالای شما در حساب کاربری شما ثبت می شود. سپس می توانید با فروش هر محصول کالای مورد نظر خود را از انبار آمازون خارج کرده و به دست مشتری برسانید.

eBye

این سایت به شما امکان می دهد محصولات جدید و دست دوم خود را به فروش برسانید و به دلیل سیستم مزایده فروش کالا در این سایت، در میان مردم بسیار محبوب است.

Etsy

این سایت برای فروش محصولات دست ساز بسیار محبوب است اگر کالاهای هنری یا دست ساز تولید میکنید این سایت گزینه مناسبی است.

Alibana /AliExpress

برای فروش عمده و ارتباط با خریداران بزرگ AliExpress گزینه مناسبی است در مقابل برای فروش تکی در سطح بین المللی Alibaba میتواند انتخاب مناسبی باشد.

Facebook marketplace

این پلتفرم به شما امکان می دهد که به صورت محلی و جهانی کالاهای خود را بفروشید و با خریداران به راحتی ارتباط برقرار کنید.

 

فروش و بازاریابی در شبکه های اجتماعی تجاری

در این شبکه های اجتماعی شما می توانید با افزایش فالور هدفمند، فروش خود را چندین برابر کنید.

اینستاگرام

فیس بوک

لینکدین

تلگرام

واتس آپ

روبیکا

 

فروش و بازاریابی در سایت های ویدئویی

در این سایتهای ویدئویی می توانید با تبلیغات ویدئویی چنمد ثانیه ای در ابتدای هر کلیپ مرتبط با تبلیغات شما دیده شوید.

youtobe

آپارات

تماشا

نماشا

سایت های خبری معتبر و پربازدید

در سایتهای خبری پربازدید می توانید کسب و کار خود را به صورت رپورتاژ خبری تبلیغ کنید و میلیونها بازدیدکننده و خریدار بالقوه دریافت کنید. 

تسنیم

خبر آنلاین

شهر خبر

مهر نیوز

فارس نیوز

یکی از بهترین خدمات بانک آگهی برای تبلیغات انتشار آگهی به صورت رپورتاژ آگهی است که میتواند در برند سازی و بازاریابی و افزایش درآمد شما مناسب باشد.

 


پرینت مقاله
تاریخ انتشار: 03 تیر 1403 ساعت 13:03 تاریخ آپدیت: 03 تیر 1403 ساعت 17:42

ثبت نظر

بانک آگهی، بزرگترین مرجع ثبت آگهی و پارتنر پریمر گوگل در ایران
برچسب ها ثبت آگهی در بانک آگهی  /  سایت آگهی  /  تعرفه تبلیغات /