بانک آگهی

تبلیغات گوگل ادز

  

تبلیغات گوگل ادز

 

تبلیغات گوگل ادز

گوگل به دو روش رایگان و پولی تبلیغات شما را به کاربران خود در سراسر دنیا نمایش می دهد. و ما اکثرا تبلیغاتی را در اولین رتبه مشاهده میکنیم که بر روی آن برچسب Ad به معنای تبلیغات گوگل یا برچسب حمایت مالی خورده باشد.بعد افرادی که برای تبلیغات در گوگل هزینه پرداخت کرده اند ابتدا سایتهایی را مشاهده می کنیم که از لحاظ سئو رتبه ی برتری نسبت به رقبای خود در آن کلمه ی کلیدی دارند.

 

 روش های تبلیغات پربازدید و موثر در گوگل:

 

تبلیغات در گوگل به روش سئو سایت:

1- روش اول، سئو کلاه سفید است که سایت شما باید بیش از 200 فاکتور و قابلیت را از لحاظ سرعت، کیفیت، محتوا و میزان علاقه ی کاربران گوگل به سایت شما و ... داشته باشد و مورد تایید گوگل قرار بگیرد. همچنین سایت شما باید بهترین نتیجه برای جستجوی کاربران گوگل باشد تا به صورت رایگان در صفحات اول گوگل دیده شود.

 

  • روش دوم سئو کلاه سیاه برای گوگل است که همه ما می دانیم گوگل انقدر هوشمنده که به راحتی نمیشه سر آن کلاه گذاشت و اگر کسی با این روش سئو انجام بده خیلی سریع ربات های گوگل متوجه میشن و سایتشو از نتایج جستجو حذف می کنن.
  •  
  • روش سوم سئو کلاه خاکستری برای گوگل است که در این روش استفاده از تکنیک های پنهان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود

 

 تبلیغات با پرداخت هزینه به گوگل:

 تبلیغات گوگل ادز با این روش با پرداخت هزینه تبلیغ بدون رعایت فاکتورهای سئو سایت و کسب و کار شما در ازای پرداخت مبلغ هر کلیک نمایش داده می شود.

همه ی ما برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود از جمله، خرید و فروش، قیمت، مسائل زندگی، اخبارهای سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و ... مرورگر گوگل کروم را در گوشی یا کامپیوتر خودمون نصب کردیم و وارد سایت گوگل می شم و هرچی دلمون بخواد جستجو می کنیم و انتفاقا نتیجه ی خوبی هم می گیریم و دقیقا همون اطلاعاتی که می خواهیم را بدست می آوریم. به گونه ای که در سراسر دنیا روزانه میلیاردها جستجو با نتیجه ی موفق در گوگل انجام می شود و میلیاردها اطلاعات به دست کاربران گوگل می رسد.

در دنیای اینترنت هر کس که وب مستر است و مدیریت سایتی را بر عهده دارد، قطعا سایت خود را به گوگل سرچ کنسول معرفی کرده است تا ربات های گوگل به راحتی اطلاعات سایتش را کراول، جع آوری و بایگانی کند. تا اگر کاربری در گوگل جستجوی مربوطی انجام داد، گوگل سایتش را به صورت رایگان نمایش دهد.

امروزه بیش از 90 درصد مردم در سراسر دنیا از انواع خدمات گوگل به صورت رایگان یا پولی استفاده می کنند. و این حجم از استقبال باعث رشد عظیم گوگل در دنیای واقعی و اینترنت در سراسر دنیا شده است. به گونه ای که اکثر ما گوگل را جزئی از زندگی خود میدانیم. 

با پیشرفت تکنولوژی گوگل حتی می تواند رفتار تک تک ما را رصد کند، نیاز های ما را درک کند و در قالب تبلیغات آنچه را که نیاز داریم به ما نشان دهد.

پس به راحتی متوجه میشیم که در سراسر دنیا این دوتا سیستم درصد قابل توجهی از تجارت و عرضه و تقاضای دنیا را مدیریت می کند. و اگر برای پیشرفت خودمان قوانین و فاتورهای آنها را رعایت کنیم می توانیم سهم بیشتری از بازدید کننده را دریافت کنیم در نتیجه سود بیشتری کسب کنیم.

اگر دقت کنید می بیند استفاده از گوگل و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و ... در گذشته  بسیار راحت تر و ساده تر از امروز بوده و با کمک این سرویس ها خیلی راحت تر میشد پول در آورد. چون اگر از گوگل استفاده می کردید فقط کافی بود کلمه کلیدی مورد نظر در سایت یا وبلاگتون موجود باشه و راجب اون کلمه ی کلیدی مطلب بنویسید. در آن صورت گوگل به صورت رایگان سایت شمارو در صفحات اول نمایش میداد و سود خوبی به جیب میزدید.

اما به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی، هوش مصنوعی مدیریت عرضه و تقاضا را در قالب منافع شرکتهای بزرگ اینترنتی مانند گوگل به دست گرفت و استفاده از آنها برای رشد و شکوفایی روز به روز سخت تر و سخت تر شد. و رقبای شما روز به روز بیشتر و بیشتر شد. به این صورت که  گوگل بیش از 200 فاکتور به وب مستر ها و طراحان سایت در سراسر دنیا ارائه داد و گفت اگر خواهان رشد در شرکت و مجموعه ی ما در اینترنت هستید، این فاکتورها و قابلیتها را باید در سایتتان داشته باشید تا بازدید زیاد و فروش بیشتر را به صورت رایگان تجربه کنید. اما اگر نتوانستید این 200 فاکتور را رعایت کنید، برای افزایش مشتری میتوانید از سرویس گوگل اد استفاده کنید و هزینه تبلیغات را به گوگل پرداخت کنید.

بدون شک یکی از بزرگ ترین و  بهترین روش های تبلیغاتی در سراسر دنیا، استفاده از خدمات گوگل ادز برای رشد انواع مشاغل است. اما همانطور که این خدمات می تواند سود آور باشد، اگر درست طراحی و مدیریت نشود، باعث هدر رفتن و ازبین رفتن سرمایه شما می شود.

شاید تصور شما از گوگل  یک نوار ابزار ساده برای جستجو کردن متن و ویدئو و تصویر و انواع نرم افزار باشه که مردم ازش استقبال خوبی کردن و تو دنیا دارن ازش استفاده می کنن.

در صورتی که گوگل از چندین انسان موذی و سیاست مدار و باهوش بیشتر میفهمه و تجزیه و تحلیل میکنه، چرا که پشت این نوار ابزار ساده انواع رباتهای هوشمند مانند الگوریتم کبوتر، الگوریتم پاندا، الگوریتم گورخر، الگوریتم ماه عسل، هیلتاپ، گوگل دنس، ونیز، گوگل کافئین، موش کور، برت، رنک برین، پنگوئن، دزد دریایی و بسیاری از رباتهای دیگه که هر کدام وضایف جداگانه دارند و به صورت یکپارچه دارند به دنیا حکومت می کنند .

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را اصطلاحا سئو می نامند. امروزه مقداری از فاکتورهای سئو به صورت سکرت نزد گوگل محفوظ است. و افراد متخصص و خبره در سئو توانسته اند با آزمون و خطا برخی از این فاکتورهای گوگل را کشف کنند. اگر بیشتر فاکتورهای سئو را رعایت کرده باشید به صورت رایگان ممکن است بازدیدکننده ی هدفمند زیادی از گوگل دریافت کنید.

 


پرینت مقاله
تاریخ انتشار: 19 آذر 1402 ساعت 02:38 تاریخ آپدیت: 04 بهمن 1402 ساعت 10:35

ثبت نظر

بانک آگهی، بزرگترین مرجع ثبت آگهی و پارتنر پریمر گوگل در ایران
برچسب ها ثبت آگهی در بانک آگهی  /  سایت آگهی  /  تعرفه تبلیغات /