بانک آگهی

مزایای نردبان کردن آگهی در بانک آگهی ⭐️

نردبان کردنو ساده نگیر، همین نردبان چند قابلیت رو برای آگهیت به وجود میاره که تو افزایش بازدید خیلی تاثیر گذاره و فروشتو خیلی زیاد میکنه

نردبان کردن داستان داره اگه داستانشو بدونی هر روز آگهیتو نردبان میکنی حالا میدونی داستانش چیه؟

اینه که در درجه اول آگهیت تو دسته بندیی که انتخاب کردی به اولین آگهی منقل میشه و تو دید بازدیدکنندگان بیشتری تو خود سایت قرار مگیره.

قابلیت دیگه ای که داره اینه که تاریخ آگهیت به روز میشه وقتی تاریخ آگهیت به روز باشه هم مشتریا هم موتورهای جستجو به آگهیت علاقه مند میشن  میگی نه .. فرض کن یک آگهی مال یک سال پیشه خودت راغب میشی که بهش زنگ بزنی .. نه .. میگی این آگهی قدیمیه بزار جدیدترشو پیدا کنم. دقیقا همین موضوع برای گوگل و موتور های دیگه صدق میکنه، خود گوگل که یه ربات داره آگهی و مقاله و هر چیزی که توی اینترنت جدید باشه رو تشخیص میده و براش بازدیدکننده بیشتری میفرسته. اینه که آگهیت به روز باشه فروشت هم بیشتره هفته ای یکی دو بار حتما آگهیتو به روز کن. حالا اگر زرنگ باشی متن توضیحاتتو اول ویراش و به روز میکنی بعد آگهیتو نردبان میکنی هفته ای یکی دو پاراگراف به توضیحات آگهیت اضافه کن بعد آگهیتو به روز رسانی کن ببین  به مرور چقدر به فروشت اضافه میشه خودت حالشو میبری. اینه که میگم یک آگهی قدیمی تو بانک آگهی 100 تای آگهی جدید میارزه به شرطی که آگهی قدیمیتو به روز نگه داری و هر هفته آپدیتش کنی.


پرینت مقاله
تاریخ انتشار: 30 آبان 1402 ساعت 14:41 تاریخ آپدیت: 08 آذر 1402 ساعت 19:22

ثبت نظر

بانک آگهی، بزرگترین مرجع ثبت آگهی و پارتنر پریمر گوگل در ایران
برچسب ها ثبت آگهی در بانک آگهی  /  سایت آگهی  /  تعرفه تبلیغات /