بانک آگهی

خدمات نظافت منزل در شهرک غرب

خدمات نظافت منزل در شهرک غرب

 

 

 

هرکسی که شما را می بیند، در چند ثانیه اول براساس ظاهرتان تصوراتی کلی درمورد شخصصیت تان پیدا می کند. مشخص است که بهداشت شما اطلاعات بسیار زیادی درمورد اینکه که هستید و چطور شخصیتی دارید در دست مخاطب قرار می دهد. بهداشت و نظافت می تواند جذابیت اجتماعی، تنبل بودن، هوش، طبقه اجتماعی، تحصیلات، میزان اعتماد به نفس، فرهنگ شما را آشکار کند. انسان عاقل و سالم، خواهان نظافت و پاکیزگی است، «نظافت منزل» یکی از مهم ترین کار های روز مره ای است که هر شخص باید آن را انجام دهد. «نظافت منزل» در دو بعد روحی و جسمی بر انسان تاثیر گذار است. به طور‌کلی هر‌ گونه آلودگی و بی نظمی تاثیر منفی بر سلامتی انسان دارد و موجب نگرانی می شود از طرف دیگر «نظافت منزل» بوی مطبوع در محیط زندگی و احساس آرامش را در پی دارد.امروزه افراد نیز با هدف خدمات رسانی به دیگران این اصول را فرا می گیرند تا به بهترین شکل نظافت منزل رت انجام دهند. 

 

 

 

کارهای نظافتی در تخصص ماست این سرویس به صورت درب منزل و محل کار ارائه می شود، در هر کجای تهران که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید و پس از اتمام کارهای نظافتی، نتیجه را با نظافت های قبلی خود مقایسه کنید.

 

 

شماره های تماس : 09212079545  و  56150131-021 و 09354845374 و 09905216735 09025019281

 

 

در نظافت منزل چه نکاتی باید رعایت شود؟

 

سطح روی‌ میز ها باید به طور روزانه تمیز شود و دستمال خشک کننده ظرف ها نیز باید هر هفته به طور کامل شسته و ضد عفونی و در مجاورت نور خورشید خشک شوند.

شستشو و عوض کردن ملحفه ها، رو تختی، حوله حمام و حوله خشک کردن ظرف ها، رو بالشتی و نیز رویه لحاف و پتو باید هر هفته انجام شود، زیرا سلول های مرده پوست بدن انسان و موهای ریخته می توانند زمینه ساز ابتلای انسان به بیماری شوند.

افزون بر شستشوی رو بالشتی هر هفته، یا هر سه ماه یکبار نیز باید شسته و به طور کامل خشک شود.

یکی از مکان هایی که روزانه باید شسته و ضد عفونی شود سرویس بهداشتی و حمام است که به دلیل مرطوب خود می تواند زمینه ساز ابتلای انسان ها به بیماری های مختلف حتی واگیر دار شود.

 

 

 

 

در زمان تمیز کردن خانه و محل کار استفاده از دستکش، ماسک، پوشاندن موها با کلاه، استفاده از کفش پوشیده توصیه می شود. بهتر است برای کاهش خطر بروز آلرژی و ورود گرد و خاک به بینی در و پنجره ها باز شود. در صورت ابتلا به آلرژی برای تمیز کردن خانه و محل کار از دیگران‌ کمک بگیرید و از انجام گرد گیری و پاک کردن وسایل با مواد پاک کننده شیمیایی خودداری کنید.

مخلوط کردن مواد شیمیایی مختلف می تواند سبب تولید گاز های مرگبار و بروز شوک و حتی مرگ ناگهانی شود به همین دلیل رعایت اقدام های ایمنی و خواندن دستور استفاده از محلول پاک کننده شیمیایی امری ضروری است.

در زمان گرد گیری و پاک کردن وسایل خانه و محل کار، اجاق گاز، بخاری و سایر وسایل اشتغال زا را خاموش کنید.

 

 

 

 

پاک کردن فضای یخچال هر ماه باید انجام شود. مهم ترین قسمت یخچال که باید پاک شود جا میوه ای است که می تواند ۷۵۰ برابر میزان مجاز باکتری و میکروب در خود نگه دارد.

شستشوی فرش، موکت ها یا قالیچه هر ۶ الی ۱۲ ماه، به ویژه اگر با کفش بر روی آن ها راه می روید کارشناسان در پژوهش های خود دریافتند فرش ها می توانند حدود ۲۰۰ هزار باکتری در هر اینچ مربع داشته باشد به همین دلیل شستشوی منظم آن ها برای حفظ سلامت اهمیت فراوانی دارد.

در آشپزخانه اجاق گاز، هود، مایکروو، میز نهار خوری، یخچال، سطح کابینت، سینک ظرفشویی، باید در بازه های منظم تمیز شوند تا میزان ابتلای اعضای خانواده به بیماری های مختلف کاهش یابد.

 

 

 

 

در محل کار توصیه می شود پرسنل خدمات از دستمال های دارای ماده ضد باکتری برای تمیز کردن وسایل کارکنان استفاده کنند تا به این ترتیب بیماری از فردی به فرد دیگر سرایت نکند. استفاده از کیسه زباله و عوض کردن منظم آن برای سطل زباله کارکنان، استفاده از نور خورشید و وجود پنجره های بزرگ در سازمان برای ضد عفونی کردن فضای داخل، شستشو و ضد عفونی کردن سرویس بهداشتی عمومی و نیز استفاده از لیوان شخصی هر فرد برای نوشیدن آب. می تواند خطر ابتلا به بیماری را کاهش دهد.

 

راهی سریع برای نظافت منزل

 

گردگیری

گرد گیری هر اتاق شامل روی وسایل و مبلمان، قسمت زیرین قفسه ها، دستگیره ها، و صفحه تلویزیون می باشد.

 

 

 

 

نظافت سطوح 

 

همه سطوح و پیشخوان ها و میز های خانه را دستمال کشیده و در صورت نیاز آن ها را ضد عفونی کنید مطمعن شوید همه جاهایی که با دست و انگشتان تماس دارند مانند دستگیره درب ها، کلید های برق، کنترل لوازم صوتی تصویری، و تلفن را تمیز کرده اید این مکان ها جاهایی هستند که بیشتر اوقات فراموش می شوند در صورتی که منبع میکروب ها هستند.

 

 

 

 

تی کشیدن

 

کف حمام، آشپزخانه و دیگر قسمت های کف که نیاز به تی کشیدن را دارند را بکشید یا با دستمال تمیز کنید

 

 

 

 

جارو کشیدن

 

اگر می خواهید جارو کشیدن شما به حد کافی مثمر ثمر واقع شود باید سری جارو برقی را به آرامی و بدون عجله روی فرش جلو و عقب ببرید،تنها در این صورت است که مکش جارو میتواند تمام ذرات گرد و غبار را از میان الیاف فرش جدا کرده و از آن خارج کند. جارو کردن از دم اتاق خواب ها به قسمت بیرونی، پله هت اژ بالا به پایین شروع شود و بعد بیرون خانه را تمیز کنید لازم نیست برای جارو کشیدن خودتان را اذیت کنید. 

 

 

 

 

کارهای نظافتی در تخصص ماست این سرویس به صورت درب منزل و محل کار ارائه می شود، در هر کجای تهران که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید و پس از اتمام کارهای نظافتی، نتیجه را با نظافت های قبلی خود مقایسه کنید.

 

 

شماره های تماس :   56150131-021 و 09354845374 و 09905216735 و 09025019281


پرینت مقاله
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1399 ساعت 14:21 تاریخ آپدیت: 15 خرداد 1401 ساعت 12:20

ثبت نظر

بانک آگهی، بزرگترین مرجع ثبت آگهی و پارتنر پریمر گوگل در ایران
برچسب ها ثبت آگهی در بانک آگهی  /  سایت آگهی  /  تعرفه تبلیغات /